petak, 21. srpnja 2017.

Ljetna playlista 2017♥

Svako moje jutro započinje slušanjem omiljenih pjesama. Također, prije nego što ću zaspati navečer, poslušam nekoliko pjesama. Volim muziku, pogotovo neke vesele pjesme. Ovo ljeto imam dosta pjesama koje slušam, a za vas sam izdvojila neke. Uživajte!♥

P.S. Svatko ima svoj muzički ukus i ne treba nikoga vrijeđati ako sluša ono što vi niste i suprotno!

1. Dženan Lončarević - Pitam te 

2. Sara Jo - Nemam vremena za to

3. Jelena Karleuša - Ostavljam te

4. Severina - Kuda za vikend?

5. Ed Sheeran - Shape of You

6. Dubioza kolektiv - Himna generacije

7. Jax Jones ft. Raye - You don't know Me

8. Major Lazer ft. Wild Belle - Be Together

9. Major Lazer & Ariana Grande & Machel Montano - All my love

10. AronChupa & Little Sis Nora - Llama in my living room

Koje su vaše omiljene pjesme?♥
Instagram: @danijelamarcinko

Broj komentara: 6:

  1. Baš kul playlista! Imamo sličan ukus :D Jedina pjesma koju ne znam je ova posljednja, ali poslušaću je. ♥♥♥

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY -> https://innisall.blogspot.com/2017/07/international-giveaway.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post! Isreno,ne slušam niti jednu od ovih pjesama,ali sam većinu čula!
    Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    Novi post je na blogu : https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Napokon lista u kojij se i ja pronalazim. Sjajan post, odlican izbor pesama.

    Visit me, Gothic

    OdgovoriIzbriši