ponedjeljak, 3. srpnja 2017.

Pokloni za 18.rođendan.

Ako me pratite na mom Instagram profilu (LINK), onda znate da sam u subotu proslavila svoj 18ti rođendan. Pošto sam u Dubrovniku, nisam imala baš mnogo izbora za slavlje. Bratova djevojka i ja smo noć prije napravile tortu, a na sam rođendan smo roštiljale, došli su moji roditelji, ručali smo, zatim smo izašli na piće a navečer smo bratova djevojka i ja izašle u neki klub i zabavile se. U međuvremenu, dok smo svi bili u stanu nakon ručka, došao mi je poklon. Naime, moj brat je naručio kod jedne djevojke da napravi posebnu tortu za mene. U nastavku ćete moći vidjeti i to, a sada krenimo na poklone.

Što se tiče poklona od roditelja, od tate nisam dobila ništa materijalno, ali zato mi je platio polaganje vozačkog ispita koje me očekuje nakon povratka iz Dubrovnika, odmah u 9. mjesecu. Od mame sam dobila ovaj divni sivi ruksak koji nosim svaki dan i bratu sam već dosadila s njim (:D) i ovaj predivni šeširić, pošto su u Dubrovniku velike vrućine i treba mi nešto što bi me malo zaštitilo.



Od brata sam dobila ove divne Nike tenisice. Išli smo skupa u kupovinu i rekao mi je da odabrem sebi za rođendan. Ove su mi se najviše svidile. Odabrala sam niske umjesto visokih, jer već imam jedne visoke starke, pa sada sam željela niže tenisice. I naravno, torta koja je došla na sam rođendan. Komentirajte ispod kakva vam je!☺




I za kraj, od bratove djevojka sam dobila predivnu malu, crnu torbicu sa zlatnim detaljima, dezodorans, šampon i dvostruko ogledalo.



Dobila sam gomilu predivnih čestitki od mojih prijatelja. Bilo je onih koji su doslovno romane napisali i onih koji su napravili video sa zajedničkim slikama. Taj dan mi je protekao u neizmjernoj sreći, pažnji i veselju. Takav treba biti svaki rođendan, ne samo 18ti!♥

Broj komentara: 6:

  1. Sretan ti rođendan! :D Drago mi je da si ga provela u sretnom okruženju s bliskim ljudima. <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Srećan rođendan draga! Pokloni su lepi, ali torta je prelepa!♥

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  3. Srećan ti rođendan sa malim zakašnjenjem. Mislim da sam ovu tortu čak i vidila na tvom instagram profilu. Odmah sam se sa njom oduševila Inače, stari koje si dobila su jako lijepe ❤❤❤

    Marija's blog

    OdgovoriIzbriši