srijeda, 9. kolovoza 2017.

Suradnja sa Cro - bazarom, preporuka + pratite me na...?

Nakon objave zadnjeg posta, dobila sam jednu, meni zanimljivu ponudu. U pitanju je suradnja sa omiljenim Cro - bazarom. Mojoj sreći nema kraja i jedva čekam daljnje suradnje s njima, a vjerujem da će ih biti puno. 


Za danas vam imam preporučiti jednu predivnu ogrlicu sa njihove stranice. U pitanju je ogrlica pod nazivom Kasia. Link koji vodi do ogrlice je OVDJE Kao što možete vidjeti na slikama, ogrlica je duža i u plavim je tonovima. Smatram da je idealna baš za ljeto jer ide uz lepršave majice, vesela je i popunit' će sa sigurnošću svaki outfit. Uz to cijena je zaista pristupačna i korektna za ovu ogrlicu, a to je 43 kuna, a na vašoj adresi je do 3.radnog dana. 


Kako se vama čini ogrlica? Obavezno pišite u komenare!☺

P.S. Od danas me možete pratiti i na SnapChatu: dmarinko9 

Broj komentara: 6:

  1. Danijela draga, sjajan post. Nisam do sada cula za ovaj sajt ali vidim da imaju odlican izbor nakita. Ova ogrlica je fenomenalna, zaista mi se jako dopada.

    Visit me, Maleficent

    OdgovoriIzbriši
  2. Čula sam za Cro-bazar,imaju iznimno lijep nakit.Ova mi je ogrlica stvarno divna i eto,drago mi je što imaš priliku surađivati s njima! :)
    Uniquisi

    OdgovoriIzbriši
  3. Danija,, mnogo mi se sviđa ovaj post. Igrlica je prelijepa. također, mnogo mi je drago što si napokon ostvarila suradnju sa njima ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    OdgovoriIzbriši